DOCUMENTOS


      Si pincháis este enlace podreis leer la Ley que se concede para mejoras de urbanización.

 

http://www.iustel.com/v2/diario_del_derecho/noticia.asp?ref_iustel=1034657


NUEVO RECURSO

Nuevo recurso presentado por la Asociación de Parcelistas de Mas Astarrós,Gall Pigat y el Prat.

Descarga
recurso reposición torre general 2 (1).p
Documento Adobe Acrobat 116.6 KB

DOCUMENTOS

                                  ILTRI. SR.

 

L’ ASSOCIACIÓ DE PARCELISTES DE MAS ASTARRÓS, GALL PIGAT I EL PRAT, amb adreça a Castellbell i Vilar, carrer Gall, 19 de la Urbanització La Vall de Montserrat, i NIF G-65162604.

 

EXPOSA

A data del 2 d’octubre de 2009 en reunió convocada per l’Ajuntament. On eren presents l’Alcalde, Agustí Navalles, el  Tinent D’Alcalde Josep Torres, el Tècnic Jurídic de l’Ajuntament Sergi Trigo, l’Arquitecte  municipal de l’ajuntament, Jesús Alonso, el Gerent de l’Empresa IMPULS CASTELLBELL,S.L.  Representants de les dues Associacions de, Parcel.listes i  de veïns de la Vall de Montserrat, i altres dos components de la Junta de Govern.

 

En aquesta sessió entre d’altres temes tractats es va arribar a l’acord, al que es va comprometre el Gerent de l’empresa IMPULS CASTELLBELL.S.L. De lliurar a l’Associació de Parcel.listes de Mas Astarròs, Gall Pigat i el Prat,  el dimarts dia 6 d’octubre de 2009, una còpia en format digital del projecte d’urbanització de la Vall de Montserrat

Fent acte de presència, l’Associació de Parcel.listes a les dependències de l’empresa IMPULS CASTELLBELL, S.L. el 6 d’octubre de 2009. El senyor Gerent ens va informar que no ens havia copiat el projecte d’urbanització per tenir molta feina.

Trucant, l’Associació, el mateix matí al senyor Alcalde Agustí Navalles per informar-lo

de l’actitud de poca col·laboració per part del Gerent de l’empresa IMPULS CASTELLBELL. Aquest ens va informar que al dia següent, 7 d’octubre de 2009. la còpia del projecte estaria preparada.

Tornant-se a presentar l’Associació de Parcel.listes, el dia 7 d’octubre a les dependències de l’empresa anteriorment dita i a l’hora concretada pel senyor Gerent, Ens va tornar a donar llargues. Excusant-se, per no lliurar el projecte d’urbanització en els formats digitals amb què treballa

 

 Conseqüentment

 

L’Associació de Parcel.listes de Mas Astarròs, Gall Pigat i el Prat, fa constar per escrit i per que quedi constància, a data d’avui 13 d’octubre de 2009, de:

 

1-     La negativa del senyor Gerent de l’empresa IMPULS CASTELLBELL, S.L.

en facilitar a l’associació de parcel.listes de Mas Astarròs, Gall Pigat i el Prat el projecte d’urbanització. Tal com es va comprometre a la reunió duta a terme el 2 d’octubre de 2009.

 

       2- Fer constar per escrit per part de l’Associació de Parcel.listes de Mas Astarròs,

      Gall Pigat i el Prat. La poca col·laboració i interès que per part de l’empresa  

      IMPULS CASTELLBELL, S.L., i des de l’Ajuntament hi ha per informar als

      propietaris i veïns afectats del projecte d’urbanització.

 

3-     Si l’empresa  municipal IMPULS CASTELLBELL, S.L., la qual paguem els

     veïns, no gestiona i informa adequadament als propietaris. Els propietaris

     sol·licitarem la rescissió del contracte i adjudicació per concurs a una altre

      empresa de gestió i que sigui  favorable als interessos del propietaris.

 

 

Castellbell i el Vilar, a 14 d’octubre de 2009.

 

Recurso reposición

El Recurso de Reposición informado en Asamblea General el dia 5 de Septiembre del 2009, entró en registro administrativo el día 10 de Septiembre (tanto los recursos que se hicierón de forma individual como el recurso de la Asociación que cubre a todos los asociados).


Descarga
recurso 1.doc
Documento Microsoft Word 30.0 KB

Nuevo recurso

Este nuevo recurso lo pueden presentar todos aquellos propietarios ha los cuales no se les haya pasado el mes de recurrir.

Igualmente la  Asociación  a presentado uno igual,que cubrirá todos los asociados.


Descarga
recurso 2.doc
Documento Microsoft Word 44.0 KB

DESGLOSE DEL EJERCICIO ECONOMICO 2009 2010 DEL AYUNTAMIENTO Y EMPRESA EMPULS CASTELLBELL SL


ANNEX I ESTUDI DE VIABILITAT ECONÒMICA I.- Com es destaca en l’apartat JUSTIFICACIÓ DE LA CONVENIÈNCIA I L’OPORTUNITAT DE LA INICIATIVA, AIXÍ COM DE L’INTERÈS PÚBLIC CONCORRENT EN L’ACTIVITAT, la major part de l’activitat que es preveu dur a terme mitjançant la societat en constitució està vinculada a l’urbanisme, entès en un sentit ampli, i a la promoció de l’execució i la gestió d’habitatges amb finalitat social. Dins de l’àmbit urbanístic, tindrà una importància fonamental establir les mesures i els instruments per facilitar la regularització de l’ordenació urbanística de les urbanitzacions que presenten dèficits de serveis i d’urbanització, amb la finalitat primordial d’afavorir l’efectiva finalització, o inici, de les obres d’urbanització i la disposició dels corresponents serveis urbanístics previstos per l’article 26 del Decret Legislatiu 1/2005, de 26 de juliol, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei d'urbanisme, per millorar la qualitat de vida dels residents i la seva integració en el municipi, així com generar una ordenació urbanística equilibrada i sostenible. En aquest àmbit, cal remarcar que, en l’actualitat, l’Ajuntament de Castellbell i el Vilar disposa de tres projectes d’urbanització redactats i pendents d’aprovació, que són els següents: PROJECTE D’URBANITZACIÓ DELS SECTORS MAS ASTARRÓS, GALL PIGAT I EL PRAT (ACTUALMENT LA VALL DE MONTSERRAT) Data: Maig de 2008 Redactors: V.V.V. PROYECTOS Y SERVICIOS CON INGENIO, S.L. Pressupost de contractació: 13.419.315,74 €, IVA inclòs Termini d’execució: 18 mesos PROJECTE D’URBANITZACIÓ DE MAS ENRIC I CAN PRAT Data: 31 de juliol de 2008 Redactors: LARIX, S.A. Pressupost de contractació: 11.033.439,96 €, IVA inclòs Termini d’execució: 15 mesos PROJECTE D’URBANITZACIÓ DEL PLA PARCIAL “BORRÀS” SECTOR DE DESENVOLUPAMENT S-1 Data: Juliol de 2005 Redactors: PAYMA Cotas Pressupost de contractació: 3.899.736,67 €, IVA inclòs Termini d’execució: 5 mesos II.- L’article 114.1 del Decret Legislatiu 1/2005, de 26 de juliol, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei d'urbanisme, disposa, en relació amb les despeses d'urbanització a càrrec de les persones propietàries i dret de reallotjament, el següent “Les despeses d'urbanització a càrrec de les persones propietàries comprenen els conceptes següents: a) La totalitat de les obres d'urbanització determinades pel planejament urbanístic i pels projectes d'urbanització amb càrrec al sector de planejament urbanístic o al polígon d'actuació urbanística.En conseqüència, i tenint en compte la pràctica habitual de les societats urbanístiques existents en l’actualitat, que apliquen un percentatge de despeses de gestió d’entre un 4 i un 10%, el resultat que tindríem és el següent: PROJECTE D’URBANITZACIÓ DELS SECTORS MAS ASTARRÓS, GALL PIGAT I EL PRAT (ACTUALMENT LA VALL DE MONTSERRAT) Percentatge (aplicat sobre el pressupost d’execució per contracte previst en el projecte d’urbanització): - 4%: 536.772,63 € - 5%: 670.965,79 € - 6%: 805.158,94 € - 7%: 939.352,10 € - 8%: 1.073.545,26 € - 9%: 1.207.738,42 € - 10%: 1.341.931,57 € PROJECTE D’URBANITZACIÓ DE MAS ENRIC I CAN PRAT Percentatge (aplicat sobre el pressupost d’execució per contracte previst en el projecte d’urbanització): - 4%: 441.337,60 € - 5%: 551.671,99 € - 6%: 662.006,40 € - 7%: 772.340,80 € - 8%: 882.675,20 € - 9%: 993.009,60 € - 10%: 1.103.343,99 € PROJECTE D’URBANITZACIÓ DEL PLA PARCIAL “BORRÀS” SECTOR DE DESENVOLUPAMENT S-1 Percentatge (aplicat sobre el pressupost d’execució per contracte previst en el projecte d’urbanització): - 4%: 155.989,47 € - 5%: 194.986,83 € - 6%: 233.984,20 € - 7%: 272.981,57 € - 8%: 311.978,93 € - 9%: 350.976,30 € - 10%: 389.973,67 € III.- Pressupost financer estimatiu: L’estimació formal pel període de temps comprés entre els anys 2009 i 2010, dels ingressos i de les despeses és el contingut material del pressupost financer de la societat mercantil local, en tràmits d’aprovació. A. Les despeses estimades per cadascun dels anys que comprenen l’esmentat bienni, són els següents:EXERCICI IMPORT 2009 201.333,90 euros 2010 197388 euros El desglossament detallat d’aquests, atenent la naturalesa tant qualitativa com quantitativa i exercici econòmic, és el reflectit en el següent quadre: DENOMINACIO DE LA DESPESA 2009 2010 1.-Despeses de personal 1.1.- Sous 95.000,00 96.900,00 1.2.- Seguretat Social 26.000,00 26.500,00 1.3.- Dietes i despeses de locomoció 3.005,06 4.507,59 1.4.- Altres despeses socials 3.005,06 3.005,06 SUMA 127.010,12 130.912,65 2.- Adquisició de béns i serveis corrents 2.1.- Consum d'aigua 200,00 210,00 2.2.- Consum d'electricitat 1.300,00 1.350,00 2.3.- Consum de gas 900,00 950,00 2.4.- Consum de telèfon 3.500,00 3.600,00 2.5.- Neteja dependència social 3.000,00 3.200,00 2.6.- Revisió anyal alarma dependència social 200,00 225,00 2.7.- Manteniment equips informàtics 600,00 650,00 2.8.- Prima d'assegurances 2.500,00 2.600,00 2.9.- Despeses diverses 6.000,00 6.500,00 2.10.- Despeses de constitució i/o ampliació de capital 4.500,00 0,00 2.11.- Treballs realitzats per altres empreses 12.000,00 13.500,00 2.12.- Publicitat i propaganda 4.500,00 4.500,00 2.13.- Material tècnic 6.000,00 6.500,00 2.14.- Material d'oficina 4.500,00 5.000,00 2.15.- Correus i telègrafs 3.005,06 3.500,00 2.16.- Combustible 1.500,00 1.750,00 2.17.- Renting vehicle automòbil 6.000,00 6.250,00 2.18.- Tributs estatals,autonòmics i locals 6.010,12 6.190,42 SUMA 66.215,18 66.475,42 3.-Inversions reals 3.1.- Adquisició ordinadors, impressora, fax i fotocopiadora 6.005,06 0,00 3.2.-Instal.lació alarma dependència social 2.103,54 0,00 SUMA 8.108,60 0,00 T O T A L 201.333,9 197388